Exquisit GSP 9214++

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Exquisit GSP 9214++ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

n*****@y******** 21-03-2024
Geschreven voor: Exquisit GSP 9214++

Het apparaat is 10 jaar meegegaan. Nu, wordt het water niet meer warm en hij droogt niet meer. Altijd prima gedaan, we gaan een nieuwe kopen, Exquisite telt zeker mee.

GJDJ 27-03-2014
Geschreven voor: Exquisit GSP 9214++

Wij hebben deze vaatwasmachine enkele weken geleden aangeschaft. Het aantal menu's zijn ruim voldoende (voorspoelen, kort, eco, normaal en lang) en ook het wasresultaat is goed. De machine is in vergelijking met onze oude (Bauknecht)ook erg stil. Het enige dat erg tegenvalt is de droogfunctie, drogen dot hij eigenlijk gewoon niet. Ik heb alle menu's uitgeprobeerd en ook de vaat als in het boektje geplaatst, maar ik kan een groot deel van de vaat met een theedoek napoetsen. Al met al een prima vaatwasser voor een prima prijs als je geen waarde aan de droogfunctie hecht.